گرافیک میلاد
مرجع دانلود گرافیک

  

اول به خاطر یکم دیر بروز شدن سایت گرافیک میلاد عذر میخوام . مجموعه بسیار کاربردی و جالب آیکون شبکه اجتماعی از قبیل وردپرس ، یاهو ، فیس بوک ، اسکایپ ، توییتر و گوگل پلاس و غیره قرار داده شده است این مجموعه شامل چهل و هشت آیکون شبکه اجتماعی می باشد فرمت این آیکون ها [ PNG ] است 

 



ادامه مطلب ...


 

مجموعه بسیار زیبا و جالب آیکون اداری به نام – Executive Business Icons – برای استفاده کاربران و طرحان گرامی در طراحی در این نوشته گرافیک میلاد قرار داده شده است که این مجموعه شامل هشت آیکون زیبا با موضوع اداری و تجاری می باشد می توانید در جاهای مختلف در طراحی از این آیکون ها استفاده نمایید فرمت این آیکون ها [ PNG ] می باشد .



ادامه مطلب ...


 

طرح لایه باز بسیار زیبا و واقعا جالب آیکون هلی کوپتر در قالب پی اس دی و لایه باز فتوشاپ برای استفاده کاربران و طراحان گرامی در این مطلب سایت گرافیک میلاد به اشتراک گذاشتم که تمامی لایه های بکابرده شده در این فایل کاملا باز و قابل ویرایش در نرم افزار قدرتمند فتوشاپ می باشد می توانید برای الگو برداری بهره ببرید فرمت این فایل لایه باز [ PSD ] می باشد .



ادامه مطلب ...


  

 طرح لایه باز آیکون کاربردی سیاه و سفید به صورت پی اس دی فتوشاپ در این مطلب سایت گرافیک میلاد برای کاربران و دوستان به اشتراک گذاشتم که این مجموعه شامل آیکون های اجتماعی ، اپل و غیره به صورت لایه باز و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد فرمت این طرح آماده [ PSD ] هست .



ادامه مطلب ...


مجموعه آیکون کاربردی شبکه اجتماعی و بسیار زیبا در این مطلب سایت گرافیک میلاد برای طراحان و کاربران گرامی گنجانده شده است که این مجموعه شامل10 آیکون کاربردی و مناسب برای طراحی بنر های تبلیغاتی وب و همچنین در طراحی قالب و غیره هم می توانید استفاده نمایید.

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:دانلود ,تابلو های, چوبی,EPS, :: 21:12 ::  نويسنده : میلاد جامی

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد